Nog 2 weken...

1 oktober 2018 - Houten, Nederland

Ha allemaal,

Over 2 weken is het zover. Dan vertrek ik naar Thailand. Ik heb er zin in, maar ik vind het ook echt wel spannend.

Afgelopen weken dacht ik de voorbereidingen wel even te doen. Maar toch viel dat wat tegen en moest ik het werken op een lager pitje zetten zodat ik me echt op Thailand kon gaan focussen.

De meeste dingen zijn nu wel geregeld. Vaccinaties, internationale rijbewijs, eerste overnachtingen, etc.

Deze week ga ik is even m'n backpack inpakken en kijken of het allemaal past. Het is best lastig om zo min mogelijk mee te nemen voor iemand die altijd zo veel mogelijk meeneemt;-)

Afgelopen periode heb ik nagedacht over het bijhouden van deze blog. Ik vind het namelijk best wel dubbel. Afgelopen 2 jaar, waarin het niet zo goed ging met mij, heb ik vrijwel niks van mij laten horen via social media. Waarom zou ik, nu ik iets leuks ga doen, dit er wel op zetten? Ik denk dat veel mensen het herkennen dat je liever positieve dingen deelt, dan de minder leuke dingen. Maar wat ik vooral niet wil bereiken met deze blog is dat het lijkt alsof mijn hele leven 1 groot feest is.

Daarom is mijn voornemen om regelmatig een eerlijke blog te schrijven, over hoe het is om alleen op reis te zijn, wat ik meemaak, hoe leuk het is maar ook hoe moeilijk (waarschijnlijk) het soms kan zijn.

Als het goed is blijf ik wel bereikbaar via Whatsapp op m'n eigen nummer, dus stuur me gerust is een berichtje.

Groetjes, Corine

1. Berny Hamoen:
    10 oktober 2018
    Je bent heel eerlijk en ik hoop dat het goede maanden voor je zullen zijn met veel mooie indrukken van dit land.
  2. Jacqueline:
    12 oktober 2018
    Hi meid,
    En past alles in je bagpack?? Het gaat gebeuren... Spannend vast en ook super mooi! Ik ga je graag volgen en wens je prachtige ervaringen, ook al voelen sommige niet zo prachtig. Blijf dicht bij jezelf, je bent té waardevol om dat weg te stoppen. Liefs.
  3. Sharon:
    12 oktober 2018
    Hey lieve meid!
    Ik hoop dat je er een mooie en leerzame tijd gaat krijgen. Zoals ik al tegen je zei, ik vind het heel tof van je dat je dit avontuur aan durft te gaan! Ga er ontdekken, nieuwe mensen ontmoeten en vooral heel erg genieten!

Liefs
  4. Jeannette van Heusden (D5West):
    19 oktober 2018
    Hé wat leuk om zo wat van deze reis mee te beleven!
    Super gaaf dat je dit onderneemt, en zeker vast ook spannend.
    Ik hoop dat je vooral mooie dingen gaat beleven.
  5. Hannie:
    19 oktober 2018
    Hee Corine,

Wat super tof om je verslagen te lezen. Ik hoop je zeker te volgen! Mooi hoe eerlijk je bent over het leven! ❤️

Heel veel plezier, maar ook mildheid gewenst wanneer je dat nodig hebt! Geniet!

Dikke knuffel!